Thursday, March 21, 2013

Instagram post / preporuke

Ukoliko do sad niste, mozete me zapratiti na Instagramu pod imenom Jokaaaaaaa ( 7x a :)
If you didnt yet, you can follow me on Instragram - Jokaaaaaaa (7xa :)

Evo i retrospektive nekih slika sa Instagrama, kao i preporuke svih onih stvari koje bi mogle da vas zanimaju.


Divan poklon od divne Zoe
vise na Zoa handmade

Roze narukvica Zoa handmade
Svetlija No sugar
Neon narukvice i jos po neke
najveca poklon, kao i dve sa desne strance
neon zelena, narandzasta i roza, kao i zelena sa bodljama Lance
Ovako se zavrsi kupovina bombona kada imam slobodnog vremena i novca
Ampule za kosu - fantasticne, ako imate gustu kosu koja se mrsi - roza se ne ispira
Essence senke - masna svetlo braon, vrlo kvalitetna i ispod nje, u kajsija boji
Zeleno pakovanje Oriflejm stik 2 u1 - najsavrsenija stvar ikada! Zeleni deo stika ima sposobnost da vam smiri bubuljicu, crvenilo itd.za svega par sati - sadrzi ulje cajnog drveta - i drugi deo stika je korektor. Obavezno isprobajte
Maybeline puder - nesto masniji i gusci, nijanse su super
Essence lak u nijansi mocha - prelep
Iznad njega, rumenilo, jos uvek nisam isprobala kako valja
I stvar koja je uvek i svima potrebna - najjednostavnija grozdjana mast :)
Heklala sam cvetove za sal - vise na Strikeraj
Fantastican lak za nokte - ne zaboravite da stavite providni ili podlogu inace cete ga skidati ceo dan :)

7 comments:

  1. Divno! :) Brosevi <3

    ninafashionshow.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Baš sam danas kupila prvi Jolly Jewels i odmah ga morala isprobati, jao divni su mi svi. Naravno da nisam stavila nikakav bazni i sad pročitam ovo, auu.. dakle, duga noć me čeka :D Bourjois rumenila obožavam, nećeš se pokajati sigurno. A Oriflame sam nekidan predala narudžbu i još sam gledala baš taj stik, i hoću-neću-neću. Idući put.
    Super su mi narukvice :ljubomornaaaa:

    ReplyDelete
  3. hello there and thank yοu for your infoгmatіοn – І've definitely picked up anything new from right here. I did however expertise several technical points using this website, as I experienced to reload the site many times previous to I could get it to load correctly. I had been wondering if your web host is OK? Not that I am complaining, but sluggish loading instances times will sometimes affect your placement in google and could damage your high-quality score if ads and marketing with Adwords. Well I am adding this RSS to my email and can look out for much more of your respective interesting content. Make sure you update this again soon.

    Also visit my web-site - flip cars for cash

    ReplyDelete
  4. What lovely photos! That black and gold nailpolish is just gorgeous :)
    xox,
    Cee
    www.cocoandvera.com

    ReplyDelete
  5. Koliko košta zeleno Oriflame-ovo čudo? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cesto je na nekim akcijama, oko 300 je cini mi se ALI VREDI :)

      Delete