Saturday, May 4, 2013

Alexander nails China Glaze i majsko darivanje :)

Kao sto sam skoro najavila, nakon vise od 100 000 poseta blogu i vise od 5000 vas na fb stranici bloga, doslo je vreme za jedno od darivanja :)

  Obzirom da su lakovi za nokte nesto sto maltene svaka devojka voli, jako sam se obradovala kada mi je iz Alexandar Cosmetics-a stigao paket sa lakovima za nokte, raznih boja, razlicitih tekstura, sa sljokicama i bez. Odusevljena je bila imoja mladja sestra koja mi je pre neki dan trazila da joj otvorim blog :)

  Poslednjih desetak dana sam provela isprobavajuci i fotkajuci lakove po ceo dan, pokusavajuci da docaram svaku sljokicu koja se presijava :)
Nakon par dana uzivanja i mackanja, prvi utisak mi je da moja omiljena kombinacija ljubicastog i providnog laka sa sljokicama, stoji vec peti dan na mojim noktima bas kao i prvog dana. 

  Ali, krenimo redom. 
China Glaze lakovi su veoma popularni i jedan su od najprodavanijih proizvoda kod nas, kao i u svetu. Alexandar Cosmetics je uvoznik i detalje u vezi sa kolekcijama, ne samo lakova za nokte, vec i pratecim proizvodima, kao i kozmetici i kozmetickoj opremi, mozete naci na njihovom sajtu OVDE.
Lakovi za nokte su u standardnom pakovanju, sa duom i tankom cetkicom, sto je jako dobro za manje spretne osobe poput mene jer se vrlo lako nanosi lak.
Crvene nijanse nisu ostavile tragove nakon skidanja a lakovi sa sljokicama se jednako lako skidaju kao i oni bez. Narandzasti texture lak je fantastican - daje fenomenalan efekat a priznajte da ponekad svi zelimo malo promene :)
Ono sto mi se jako dopalo, pored sjajne i precizne cetkice jeste sto maltene svaka kolekcija ima u sebi i ojacivac noktiju. Naravno, najvise mi se dopada kvalitet i nakon citavih pet dana sve stoji kako treba :)

Evo i slika a na kraju posta vas ocekuju pokloni :)








                                 moja omiljena kombinacija koja se jos lepse presijava na suncu :)
 * flying dragon + fairy dust :)



                                                dve nijanse ljubicaste -flying dragon i coconut kiss 






                                                zanimljiva prolecna kombinacija
                       mint - aquadelic, zut - sunshine pop, teget - ride the waves





ljubicasti- coconut kiss, narandzast sa teksturom  - toe tally, roze-crven - 108 degrees

* crvena nijansa ne ostavlja tragove na noktu  nakon skidanja 




                                 I najzanimljivi lak, koji ostavlja efekat peska na noktima :)

* texture narandzasti lak se vrlo lako skida



Cetri srecne dobitnice ce dobiti po dva laka.
Darivanje vazi za Srbiju i traje deset dana.
Srecno :)

a Rafflecopter giveaway



Evo pobednica!
Cestitam, bicete kontaktirane radi isporuke :)
PS. U toku dana, ocekujte jos jedan divan giveaway :)



  • X
    • Name: Tijana Rakonjac Facebook
    • Option: Like China Glaze official on Facebook
    • Extra Info: null
    • Time: 


  • X
    • Name: Lidija Vasić Facebook
    • Option:Like Everything is about details on Facebook
    • Extra Info: null
    • Time: Tue May 14 2013 14:36:02 GMT+0200 (Central Europe Daylight Time)
    • X
      • Name: Milica Milosevic-Meseldzija Facebook
      • Option: Lajkujte post na facebook-u
      • Extra Info: milosevic-jelena@hotmail.com, mika.milosevic@gmail.com
    •  
  • X
    • Name: Holly Jwlry Facebook
    • Option: Leave a Blog Post Comment
    • Extra Info: null
    • Time: Fri May 10 2013 14:57:46 GMT+0200 (Central Europe Daylight Time)
    • IP Addr: 


60 comments:

  1. Najvise mi se svidja CG Lak - Awaken 14ml
    tanjajojic@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. DiiiiiFno...svi su mi super, ne bih se bunila koji god da dobije :D Mada, priznajem, pocinjem da ludim za plavom bojom :D

    http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Najvise mi se svidja Fuchsia sjajni lak. :)

    ReplyDelete
  4. Mnogo mi je zanimljiv ovaj sa teksturom.. :)

    ReplyDelete
  5. Svetlo plavaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :) Svi su superrrrrrrrrrrr :)

    ReplyDelete
  6. lep mi je ovaj narandzasti sa teksturom :)

    ReplyDelete
  7. mint, plavi i yuti su mi favoriti ja cu na svom blogu takodje predstaviti svoj omiljeni lak trenutno :)

    ReplyDelete
  8. Coconut kiss :)

    ReplyDelete
  9. wow, ja ne bih mogla da se odlucim :)

    ReplyDelete
  10. Najvise mi se dopada 108 degrees. :)

    ReplyDelete
  11. Najvise mi se dopada roze-crven - 108 degrees. :)

    ReplyDelete
  12. Sjajni su, pogotovo narandzasti... :)
    jelenadjurdjevic90@yahoo.com

    ReplyDelete
  13. Aquadelic i Coconut kiss:)))))))))

    ReplyDelete
  14. uh,zuti i narandzasti :)
    anja.ceriman@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Blog je savrsen, kao i ti!
    marija.makuljevic@fmk.edu.rs :)

    ReplyDelete
  16. http://www.alexandar-cosmetics.com/sr/product/Hologlam/1630/page/0/CG_lak__Astro_Hot_14ml/0/12519
    odlicni su!

    ReplyDelete
  17. dejanailic84@gmail.com
    Dejana Ilic

    ReplyDelete
  18. Narandzasti ostavlja bez teksta :)
    ankastjepic8@gmail.com
    Pozdrav

    ReplyDelete
  19. Šteta što je samo za Srbiju :)

    ReplyDelete
  20. Najvise mi se svidja mint - aquadelic

    ReplyDelete
  21. mint :D
    bojana.nikolic.mbs14@gmail.com

    ReplyDelete
  22. A mi koji nemamo Twitter? Je l' ovaj uslov neophodan?

    ReplyDelete
  23. mint - aquadelic,crveni ..ma svi su lepi*&(((:
    JELENA NIKOLIC
    j.nikolic91@gmail.com

    ReplyDelete
  24. Sjajni su, cak mi i ovaj narandzasti sa teksturom sija :)
    teodorazivkovic993@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Sjajni su, cak mi i ovaj naranzasti sa teksturom sija :)
    teodorazivkovic993@gmail.com

    ReplyDelete
  26. Texture lakovi deluju extra! Bili bi odlicno osvezenje za moj neseser ovog leta
    milosevic_jelena@live.com

    ReplyDelete
  27. Fairy dust mi je ubedljivo najlepsi, a odmah iza njega Atlantis :))
    nevena993@gmail.com

    ReplyDelete
  28. Fantasticni su svi, pogotovu narandzasti-moj omiljeni :)
    ilic.ma7@gmail.com

    ReplyDelete
  29. Svi su fantasticni, pogotovu narandzasti-moj omiljeni :)
    ilic.ma7@gmail.com

    ReplyDelete
  30. Texture narandzasti je fantastican! :)

    ReplyDelete
  31. Texture narandzasti je fantastican! :)

    ReplyDelete
  32. Fenomentasticni su.Plavi je moj favorit.;-)

    ReplyDelete
  33. Ovaj narandzasti je fenomenalan

    ReplyDelete
  34. Najveca zelja i najvise mi se dopada CG-Yellow Polka Dot Bikini :)
    Btw, jedan savet. Da ti nokti ne bi izgledali neuredno, uzmi ruzino drvce ili neki stapic za usi i ocisti malo zanoktice. Niko nije savrsen, ali cim malo obrises umrljano, odma' deluje profi :D

    ReplyDelete
  35. Narandzasti je fenomenalan mogu da zamislim kako izgleda uzivo.Mada su svi divni

    ReplyDelete
  36. Obozavam ih, Flip Flop Fantasy je definitivno jedan od najlepsih. :)

    ReplyDelete
  37. Sjajni su, a za mesec maj moj izbor je ELEKTROPOP Kinetic Candy

    http://www.alexandar-cosmetics.com/sr/product/Electropop/1498/page/0/CG_Lak__Kinetic_Candy_14ml/0/10438

    ReplyDelete
  38. AVANTGARDEN Keep Calm
    po mom ukusu

    ReplyDelete
  39. Narandzasti je prelep :)
    Ivanab87@gmail.com

    ReplyDelete
  40. aquadelic, moj izbor!

    ReplyDelete
  41. Imam Aquadelic i obozavam ga!!!
    Zelim ovaj sa teksturom da probam :)

    http://headindclouds.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Diiiiivne su nijanse! Ljubičasta, crvena i obe plave nijanse su predivne!

    ReplyDelete
  43. najviše mise sviđa narandžasti sa teksturom i mint aquadelic.

    ReplyDelete
  44. najviše mi se sviđa narandžasti sa teksturom i mint- aquadelic......

    ReplyDelete
  45. plavi,narandzasti,zuti...:) goganegic@gmail.com

    ReplyDelete
  46. Mint i žuti su mi prelepi :)

    ReplyDelete
  47. Ja ne bih znala koji da izaberem :))
    mimica90ts@gmail.com

    ReplyDelete
  48. Predivni su, ne bih znala koji da izaberem :)
    mimica90ts@gmail.com

    ReplyDelete