Thursday, July 4, 2013

Fast and easy summer DIY

Leto je tu kao i, sigurna sam, gomila krpica koje vam stoje u ormanu tek onako.
Zato sam uz pomoc drugarice, preturila gomilu stvari, izvukla farke koje ne nosim, skratila na duzinu sorca, cepkala, skidala dzepove itd. S obzirom da cu ih tek ukrasavati, vise o diy sorcevima u nekom narednom postu. Ovde sam samo pokazalo kako sa najobicnijim nozem koji vec imate lepo iscepati teksas - bez rupa i slicno :)
U ovom postu, desetominutni DIY na najjednostavnijoj beloj majici koju sigurno imate u svom ormanu :)
PS. ovu majicu ceka i farbanje a dok ne stignu boje, evo kako je to izgledalo :)



Vec dugo sam pokusavala da iscepam neke teksas komade pomocu smirgla papira, kamena i gomile nekih stvari - NE GUBITE VREME :). Ovaj put sam uzela obican reckavi noz i krenula :)
Prvo blago prelazite nozem po horizontali; kada primetite prve iscepane linije, blago povlacite nozem gore dole sa obe strane a zatim i levo desno. Zavisno od efekata koji zelite, za desetak minuta do pola sata imate novu kpricu :)
* Ukoliko imate neku sjajnu ideju za cepkanje dzinsa, napisite :)



Ovakve majice smo svi nosili kada smo bili klinci. Sa perlicama, natpisima, Mini, itd.
Sve sto vam je potrebno vec imate u kuci tako da je, bas kao i ova prepravka iznad, besplatna i oduzima vam vrlo malo vremena.







A ovo je napravljeno od divne majice koja je bila too much oversized :)
Kako, saznajte u nekom narednom postu :)

Do tad, pogledajte jos neke DIY tutorijale i bacite se na posao :)


No comments:

Post a Comment